به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه یزد، مسابقات فوتسال نوجوانان قهرماني كشور از اول ارديبهشت ماه با حضور 25 تيم از سراسر كشور در شهر كلاردشت آغاز شده بود كه تيم سفير سبز به عنوان نماينده استان در اين رقابت ها موفق شد تا در مرحله نيمه نهايي تيم بانك صادرات اصفهان را شكست دهد و فيناليست شود. در آخرین بازی این دوره از مسابقات و از ساعت 10 صبح7اریبهشت، تیم نوجوانان سفیر یزد در مازندران به مصاف تیم المپیک کلاردشت این شهر رفت و با نتیجه 6 بر سه نتیجه را به حریف واگذار کرد . گل های تیم سفیر یزد توسط سیدرضا آقایی (2گل) و روح الله اکبرنژاد به ترتیب در دقایق 7 ، 34 و 36 به ثمر رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه یزد، مسابقات فوتسال نوجوانان قهرماني كشور از اول ارديبهشت ماه با حضور 25 تيم از سراسر كشور در شهر كلاردشت آغاز شده بود كه تيم سفير سبز به عنوان نماينده استان در اين رقابت ها موفق شد تا در مرحله نيمه نهايي تيم بانك صادرات اصفهان را شكست دهد و فيناليست شود.

در آخرین بازی این دوره از مسابقات و از ساعت 10 صبح7اریبهشت، تیم نوجوانان سفیر یزد در مازندران به مصاف تیم المپیک کلاردشت این شهر رفت و با نتیجه 6 بر سه نتیجه را به حریف واگذار کرد .

گل های تیم سفیر یزد توسط سیدرضا آقایی (2گل) و روح الله اکبرنژاد به ترتیب در دقایق 7 ، 34 و 36 به ثمر رسید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا